EMMA BOVARY

cartellteatre-barcelona-madame-bovary-muntaner-215x304

En el meu afany per tenir presents les dones lliures i agosarades jo llegia Madame Bovary quan la meva filla estava a punt d’arribar al nostre món. La protagonista de la novel·la de Flaubert és Emma Bovary i aquest és el nom de la meva filla, Emma, un nom preciós i digne d’una dona com Emma Bovary.
L’Àlex, anglès educat al Lycée Français de Londres, hi va estar d’acord car el nom pagava la pena.
Ara quan ja estic a punt de ser àvia, la Belén Fabra s’està atrevint a posar-se a la pell del personatge a la Sala Muntaner a partir de dimecres en un muntatge dirigit per Àngel Alonso on la protagonista reviurà les il·lusions, atreviments i pors de l’Emma Bovary, felicitats Muntaner per tornar a posar en escena la paraula de les dones lliures.

About nuriacornet

Journalist (periodista)
This entry was posted in actualitat, cine, feminisme, teatre, teatro. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

