LA TAULA DE L’ÀLEX

L’Àlex Scott va ser un bon periodista, un periodista europeista des de la seva Anglaterra natal. Va passar pel Licée Français de Londres, per la Universitat de Sussex, a Brighton, on va estudiar Politics i on potser es va decantar pel periodisme que va exercir a Brusel.les ja com a cap de l’European Report i després com a corresponsal del Guardian i dels Thomson Regionals, ja de freelance.
Quan va a venir a viure a Barcelona, concretament a Castelldefels, va fer amb dificultats de corresponsal freelance.
Jo ara que ja no tinc una taula a una redacció, escric a la seva taula, a la taula on ell escrivia a Castelldefels i que he conservat tots aquests anys.
La teva taula em dóna suport Àlex com aquell que em donaves quan no tenia clar que o com escriure, “the angle”…uf anys han passat i jo aquí, ja veus, a la teva taula.

About nuriacornet

Journalist (periodista)
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

